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Oil & Gas Science and Technology – Revue d’IFP Energies nouvelles
Volume 66 / Numéro 4 (July-August 2011)
IFP Energies nouvelles International Conference: E-COSM'09 - IFAC Workshop on Engine and Powertrain Control, Simulation and Modeling
Open Access
A Dynamic Simulation Strategy for PCCI Combustion Control Design p. 549
Publié en ligne : 9 mai 2011
Open Access
Control Oriented Model of a Variable Geometry Turbocharger in an Engine with Two EGR Loops p. 563
Publié en ligne : 1 septembre 2011
Open Access
Nonlinear EGR and VGT Control with Integral Action for Diesel Engines p. 573
Publié en ligne : 18 octobre 2011
Open Access
System Properties and Control of Turbocharged Diesel Engines with High-and Low-Pressure EGR p. 587
Publié en ligne : 20 septembre 2011
Open Access
A Design Framework for Predictive Engine Control p. 599
Publié en ligne : 20 septembre 2011
Open Access
A Real-Time Implementable NMPC Output Feedback for a Diesel Engine Air Path p. 613
Publié en ligne : 22 septembre 2011
Open Access
Constrained Nonlinear Predictive Control of Gasoline Low-Temperature Combustion p. 627
Publié en ligne : 6 octobre 2011
Open Access
A Powertrain LQR-Torque Compensator with Backlash Handling p. 645
Publié en ligne : 18 octobre 2011
Open Access
Control of Urea SCR Systems for US Diesel Applications p. 655
Publié en ligne : 15 septembre 2011
Open Access
Persistent Memory Effects and the Mid- and Post-Brick Dynamic Behaviour of Three-Way Automotive Catalysts p. 667
Publié en ligne : 20 septembre 2011
Open Access
Kinetic Modeling of Dynamic Aspects of the Standard NH3-SCR Reaction Over V2O5-WO3/TiO2 and Fe-Zeolite Commercial Catalysts for the Aftertreatment of Diesel Engines Exhausts p. 681
Publié en ligne : 20 septembre 2011
Open Access
Practical Achievable Performance in Diesel Oxidation Catalyst Temperature Control p. 693
Publié en ligne : 22 septembre 2011
Open Access
TDC Offset Estimation from Motored Cylinder Pressure Data based on Heat Release Shaping p. 705
Publié en ligne : 12 octobre 2011
Open Access
Model-Based Throttle Control using Static Compensators and Pole Placement p. 717
Publié en ligne : 12 octobre 2011