Oil & Gas Science and Technology
IFP Energies nouvelles International Conference: E-COSM'09 - IFAC Workshop on Engine and Powertrain Control, Simulation and Modeling
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A Dynamic Simulation Strategy for PCCI Combustion Control Design
Publié en ligne : 9 mai 2011
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Control Oriented Model of a Variable Geometry Turbocharger in an Engine with Two EGR Loops
Publié en ligne : 1 septembre 2011
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Nonlinear EGR and VGT Control with Integral Action for Diesel Engines
Publié en ligne : 18 octobre 2011
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System Properties and Control of Turbocharged Diesel Engines with High-and Low-Pressure EGR
Publié en ligne : 20 septembre 2011
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A Real-Time Implementable NMPC Output Feedback for a Diesel Engine Air Path
Publié en ligne : 22 septembre 2011
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Constrained Nonlinear Predictive Control of Gasoline Low-Temperature Combustion
Publié en ligne : 6 octobre 2011
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A Powertrain LQR-Torque Compensator with Backlash Handling
Publié en ligne : 18 octobre 2011
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Control of Urea SCR Systems for US Diesel Applications
Publié en ligne : 15 septembre 2011
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Persistent Memory Effects and the Mid- and Post-Brick Dynamic Behaviour of Three-Way Automotive Catalysts
Publié en ligne : 20 septembre 2011
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Practical Achievable Performance in Diesel Oxidation Catalyst Temperature Control
Publié en ligne : 22 septembre 2011
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TDC Offset Estimation from Motored Cylinder Pressure Data based on Heat Release Shaping
Publié en ligne : 12 octobre 2011
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Model-Based Throttle Control using Static Compensators and Pole Placement
Publié en ligne : 12 octobre 2011