- Back, M. and Terwen, S. (2003) Predictive Control with Dynamic Programming for First Order Nonlinear Systems. Automatisierungstechnik, 51, 547-554. [CrossRef] [Google Scholar]
- Back, M.,Simons, M.,Kirschbaum, F. and Krebs, V. (2002) Predictive Control of Drivetrains. Proc. of the 15th IFAC World Congress, Barcelona, Spain, July 21-26, 2002. [Google Scholar]
- Sciaretta, A.,Back, M. and Guzzella, L. (2004) Optimal Control of Parallel Hybrid Electric Vehicles. IEEE Trans. Contr. Syst. T., 12, 352-363. [CrossRef] [Google Scholar]
- Sciaretta, A.,Guzzella, L. and Onder, C.H. (2003) On the Power Split Control of Parallel Hybrid Vehicles: from Global Optimization towards Real-time Control. Automatisierungstechnik, 51, 195-203. [CrossRef] [Google Scholar]
- Musardo, C.,Rizzoni, G.,Guezennec, B. and Staccia, B. (2005) A-ECMS: An Adaptive Algorithm for Hybrid Electric Vehicle Energy Management. Eur. J. Control, 11, 509-524. [CrossRef] [MathSciNet] [Google Scholar]
- Rizzoni, G.,Guzzella, L. and Baumann, B.M. (1999) Unified Modeling of Hybrid Electric Vehicle Drivetrains. IEEE/ASME Trans. Mechatron., 4, 246-257. [CrossRef] [Google Scholar]
Numéro |
Oil & Gas Science and Technology - Rev. IFP
Volume 62, Numéro 4, July-August 2007
Dossier: New Trends on Engine Control, Simulation and Modelling
|
|
---|---|---|
Page(s) | 635 - 643 | |
DOI | https://doi.org/10.2516/ogst:2007038 | |
Publié en ligne | 6 décembre 2007 |
Les statistiques affichées correspondent au cumul d'une part des vues des résumés de l'article et d'autre part des vues et téléchargements de l'article plein-texte (PDF, Full-HTML, ePub... selon les formats disponibles) sur la platefome Vision4Press.
Les statistiques sont disponibles avec un délai de 48 à 96 heures et sont mises à jour quotidiennement en semaine.
Le chargement des statistiques peut être long.