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Open Access Homogeneous Charge Compression Ignition: Formulation Effect of a Diesel Fuel on the Initiation and the Combustion - Potential of Olefin Impact in a Diesel Base Fuel D. Alseda, X. Montagne et P. Dagaut Publié en ligne : 3 juillet 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008010 RésuméPDF (833.9 KB)Références
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Open Access Development of Optical Diagnostic Techniques to Correlate Mixing and Auto-Ignition Processes in High Pressure Diesel Jets Gilles Bruneaux Publié en ligne : 3 juillet 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008031 RésuméPDF (2.873 MB)Références
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Open Access Quantitative Pollutant Modelling: an Essential Prerequisite for Diesel HCCI and LTC Engine Design V. Knop, H. Kircher, S. Jay, Ph. Béard, A. Pires da Cruz et O. Colin Publié en ligne : 26 juin 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008022 RésuméPDF (3.686 MB)Références
Open Access Variable Valve Actuation Systems for Homogeneous Diesel Combustion: How Interesting are They? B. Walter, P. Pacaud et B. Gatellier Publié en ligne : 6 juin 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008004 RésuméPDF (2.402 MB)Références
Open Access HCCI Diesel Engine Control Design using Advanced Simulation with Real Time Capabilities A. Albrecht, O. Grondin, Ph. Moulin et G. Corde Publié en ligne : 6 juin 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008006 RésuméPDF (2.300 MB)Références
Open Access Global Airpath Control for a Turbocharged Diesel HCCI Engine J. Chauvin, P. Moulin, B. Youssef et O. Grondin Publié en ligne : 9 septembre 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008036 RésuméPDF (1.372 MB)Références
Open Access Comparison of Engine Calibration Methods Based on Design of Experiments (DoE) M. Castagné, Y. Bentolila, F. Chaudoye, A. Hallé, F. Nicolas et D. Sinoquet Publié en ligne : 3 juillet 2008 DOI: https://doi.org/10.2516/ogst:2008029 RésuméPDF (1.379 MB)Références